Serwis pogwarancyjny Opracowujemy modele BOSP z myślą o zapewnieniu profesjonalnemu użytkownikowi, który nosi buty przez 5-6 dni w tygodniu na ośmio- do dziesięciogodzinnych zmianach, ochrony stóp przed wpływami zewnętrznymi i komfortu przez cały czas. Należy pamiętać, że żywotność obuwia to nie to samo, co okres gwarancji. Przy pełnym obciążeniu w trudnym terenie istnieje duże założenie, że obuwie zużyją się przed upływem okresu gwarancji. W okresie gwarancyjnym możemy zaspokoić potrzeby klientów z eliminacją wszelkich wad produkcyjnych. W momencie zużyciasą buty zwykle dobrze dopasowane do stopy a trudno nam rozstać się z nimi. Zdecydowana większość modeli jest skonstruowana tak, że nawet po zużyciu możemy przywrócić im utraconą funkcjonalność. Zapraszamy do kontaktu, najlepiej pod adresem e-mail info@bosp.pl, nie zapomnij też dołączyć zdjęcia uszkodzonych butów. Możemy naprawić następujące problemy: Zdarty wzorek podeszwy, uszkodzona podeszwa – będąc producentem obuwia posiadamy na stanie większość podeszew, których używamy do produkcji lub odpowiedni zamiennik z tej samej mieszanki gumowej o tych samych właściwościach. Możemy ostrożnie oddzielić starą podeszwę od cholewki i zastąpić ją nową. Będziesz miał świeżą gumę i dobrą przyczepność. Ta usługa kosztuje 30 EUR z VAT. Zniszczone części gumowe są powszechnym zjawiskiem przy używaniu obuwia w trudnym terenie. Guma służy jako wsparcie podczas wkładania czubka buta między skały lub jako ochrona przed normalnym otarciem. Możemy zastosować gumowy pasek wykonany ze świeżej gumy. Odbywa się to poprzez staranne oddzielenie podeszwy od cholewki i zerwanie starych elementów gumowych. Następnie nakładamy nowe elementy gumowe i podeszwę. Przy wymianie elementów gumowych automatycznie zakładamy również nową podeszwę. Razem będzie to kosztować 200 zł brutto. Rozdarte szwy mogą wystąpić, gdy twarde lub ostre przedmioty wielokrotnie mocno uderzą w ten sam szew. Nie każdy szew da się naprawić, wyślij nam zdjęcie swojego problemu. O cenie poinformujemy w zależności od stopnia uszkodzenia. Kolejna kategoria to elementy powszechnie wymienialne - nowa wkładka, nowe sznurówki, lub nowy pasek zamka, które możesz wymienić nawet w domu. Wyślij nam swoje zapytanie, podaj nazwę modelu lub zdjęcie, swój rozmiar, a my zaproponujemy rozwiązanie. Jeśli masz inny problem, który nie został wymieniony w artykule, nie wahaj się z nami skontaktować. W celu naprawy należy obuwie odesłać na nasz adres: OBUV-ŠPECIÁL, spol. s r.o., Duklianska 19, 08501 Bardejov, Slovakia. Prosimy o wysyłanie tylko dokładnie oczyszczonego obuwia. Zanieczyszczenia nie mogą się znajdować ani we wzorku podeszwy. Wszelkie naprawy wykonujemy przy jednoczesnej ostrej produkcji nowego obuwia, a wszelkie zabrudzenia zanieczyszczają nasz sprzęt. Cieszymy się na Wasze wiadomości!